diumenge, 21 d’agost del 2011

Aquella Nit


Intro: La x8


 Me’n vaig de festa    (La)
 alcohol i gresca    (Re)
 jo no bec però avui    (Mi)
agafaré una borratxera (Re)

Hi ha barra lliure
De vodka amb llima
I sona la cançó que sempre anima.

Li tiro la canya
I ella s’afanya
I en menys de dos segons ja he rebut una castanya

La nit es llarga
I el cos aguanta
Si no es aquesta se que serà una altra

No ho sabia    (La Re)
 No era el meu dia    (Mi Re)
No se que vaig fer!    (La Re Mi)
Tinc ressaca    (La Re)
 I no m’aguanto    (Mi Re)
No se que vaig fer...    (La Re Mi)
Aquella nit!

Instrumental (La x4)

Fumàvem “petas”
Veiem estrelles
I sense pensar m’acostava a ella

Era primeta
Bon cul i tetes
Però a més estava bona (quina princesa)

No ho sabia
No era el meu dia
No se que vaig fer!
Tinc ressaca
I no m’aguanto
No se que vaig fer...
Aquella nit!

Solo (La Re Mi Re) x2

No ho sabia
No era el meu dia
No se que vaig fer!
Tinc ressaca
I no m’aguanto
No se que vaig fer...
(Aquella nit!)
No ho sabia
No era el meu dia
(Aquella nit!)
No se que vaig fer!
(Aquella nit!)
Tinc ressaca
I no m’aguanto
(Aquella nit!)
No se que vaig fer...

Aquella nit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada