divendres, 26 d’agost del 2011

Complicat


Celleta a la 3a

Intro: (Sol Do La- Re) x2

_ _I cada cop que et miro_    (Sol Do La- Re)
Em sento diferent,
_ _Com si tingues un àngel davant meu…    (Sol Do La- Re)

Només el teu somriure
Em fa se aquí present,
Com si pugues estar ben a prop teu.

I tu cansada d’esperar _    (Do Re Sol Mi-)
Jo vull una altra oportunitat    (Do Re Sol Mi-)
I que no et podré canviar _    (Do Re Sol Mi-)
Per estar al teu costat! Ohh    (Do Re)

Els teus ulls són com l’aigua,
Blaus però transparents,
Com si fossin ocells volant al vent.

La teva veu es màgia
Que sem posa a la ment
I el teu rostre sempre omnipresent.

I tu cansada d’esperar
Jo vull una altra oportunitat
I sé que no et podré canviar
Per estar al teu costat!

_Ja se que es difícil tornar a començar,    (La- Mi-)
Però encara es més difícil poder oblidar    (La- Mi-)
I se que al teu costat el cor no em bategarà,    (Do Re)
I al teu costat podré volar, enllà…    (Do Sib)

 (Sol Do La- Re) x2

I tu cansada d’esperar
(Cansada d'esperar)
Jo vull una altra oportunitat
I sé que no et podré canviar
Per estar al teu costat!
Uoh i tu cansada d’esperar
(Cansada d'esperar)
Jo vull una altra oportunitat
I sé que no et podré canviar
Per estar al teu costat! Ohh

I cada cop que et miro    (Sol Do La- Re)
Em sento diferent,
Com si tingues un àngel davant meu…    (Sol Do La- Re)

(Sol)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada