dimarts, 23 d’agost del 2011

Hi seré jo

Celleta a la 3a

Plora, si tens ganes de plorar,_   (Do Re Sol Mi-)
explica’m el que et va passar    (Do Re Sol)
i no tinguis por del que jo pugui dir-te avui._    (Do Re Sol Do Re)

I crida si ja no et pots aguantar,
desfoga’t com no ho has fet mai,
no diguis res i només fes-ho jo t’espero aquí

I ara sents que tot el món crida el teu nom,    (Do Mi- Re Sol)
però no pateixis perquè aquests no són tothom    (Do Mi- Re Sol)
descobriràs que en un ra hi sejo    (Do Mi- Re Sol)
mira endavant, no tinguis por.    (Do Re)

I llença’t i si caus torna a aixecar,
la dignitat que et fa lluitar,
aquest valor i aquesta força ensenya’ls avui.

I viu-la, viu la vida de veritat
sense mirar mai cap al passat
i no pateixis jo estaré aquí al teu costat.

I ara sents.... (x2)
Hi seré jo.

Plora si tens ganes de plorar,   
explica’m el que et va passar.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada